22 maja 2009

10 murzynków - Agatha Christie



Bardzo często, gdy mowa o książkach Agathy , ludzie najbardziej polecają właśnie tę książkę. Wczoraj zrozumiałam dlaczego.

Jest to historia o 10 z pozoru przypadkowych osobach, zaproszonych na Wyspę Murzynków, które giną według dziecięcego wierszyka. To ktoś spośród nich , czy ktoś z zewnątrz ? Jak to możliwe , żeby po przeszukaniu wyspy nikogo nie znaleźli, skoro nie ma się gdzie ukryć?

Bardzo polecam tę książkę , czytając ostatnie jej strony w nocy miałam niemałego stracha, a rozwiązanie strasznie mnie zdziwiło.

1 komentarze:

BigosBoss pisze...

Uwielbiam tą książkę ;) Sama czytałam ją kilka razy i za każdym razem dziwiło mnie rozwiązanie ;D Po prostu mam bardzo słabą pamięć do książek, więc często wracam do wcześniej przeczytanych ;)

Prześlij komentarz